Joustavaa lomailua poikkeusaikana

Meillä Ski-Innillä henkilökuntamme sekä vieraidemme hyvinvointi on meille tärkeintä. Pidämme huolen, että majoituskohteidemme ja yhteistyöravintoloidemme turvallisuus ja hygienia ovat erityisen hyvin hoidettu. Haluamme että voit saapua meille turvallisin mielin. Toivomme, että asiakkaamme sekä henkilökunta jäävät kotiin pienimpienkin oireiden ilmettyä.

Ski-Inn Hotels&Apartments Oy seuraa koronavirustilannetta aktiivisesti. Noudatamme THL:n sekä viranomaisten ohjeita. Henkilökuntamme on ohjeistettu korona-ajan toimintaohjeilla, jotta henkilöturvallisuus sekä loman onnistuminen olisi taattua.

MUUTOKSET JA PERUUTUKSET 

Noudatamme korona-aikana joustavia muutosehtoja.

Mikäli haluatte tehdä muutoksia varaukseenne, ilmoitathan siitä viimeistään 72 tuntia ennen nykyisen varauksenne alkua. Kaikki muutokset tulee tehdä kirjallisena myynti@ruka.fi tai myynti@pyha.fi.  

Ethän soita meille, vaan laita meille sähköpostia myynti@ruka.fi tai myynti@pyha.fi. Mikäli olette maksaneet tilisiirrolla, laitattehan meille tilinumeron IBAN -muodossa, johon hyvitys voidaan tehdä.

VARAUSTEN MUUTOSEHDOT JA PERUUTUSEHDOT

Koronaviruksen takia muutoksia voi tehdä poikkeuksellisesti 72 tuntia ennen varauksen alkua seuraavin ehdoin: muutokset veloituksetta samanhintaiseen Ski-Inn varausjaksoon tai majoituskohteeseen. Mikäli muutos tehdään kalliimpaan ajankohtaan tai majoituskohteeseen, tulee varaajan maksaa hinnan erotus. Mikäli muutos tehdään edullisempaan ajankohtaan tai majoituskohteeseen, ei varaajalle palauteta hinnan erotusta. Voit myös siirtää varauksesi ns. avoimeksi, jolloin varauksella oleva raha on käytössä uuteen Ski-Inn varaukseen enintään vuoden päähän varauksen alkuperäisestä saapumispäivämäärästä. Varauksen voi perua ilman kuluja ennen ennakkomaksun eräpäivää. Yhdessä erässä laskutettavat varaukset on mahdollista perua kuluitta ennen laskun eräpäivää. Majoitusajankohtaa koskevissa muutoksissa varaus- ja peruutusehdot ovat voimassa aina alkuperäisen varauksen ajankohdan mukaisesti.

Varauksen peruutus tulee aina tehdä kirjallisesti myyjälle. Laskun maksamatta jättäminen ei ole riittävä toimenpide varauksen perumiselle.

Jos asiakas peruuttaa varauksen ennakkomaksun eräpäivänä tai sen jälkeen ja aiemmin kuin 4 viikkoa ennen majoituksen alkamista, ennakkomaksun osuutta (1/3 varauksen kokonaisarvosta) ja toimistokuluja ei palauteta. 

Mikäli peruutus tehdään myöhemmin kuin 4 viikkoa ennen majoituksen alkua tai majoituksen aikana, veloitetaan varaajalta koko summa (100 % maksu) eikä suoritettuja maksuja palauteta.

Mikäli peruutus tapahtuu varaajan tai hänen lähiomaisensa vakavan sairaus- tai kuolemantapauksen johdosta ennen majoituksen alkua, palautetaan majoitusmaksu kokonaisuudessaan lukuun ottamatta 46 € peruutuskuluja. Tällöin on toimitettava lääkärintodistus tai muu luotettava todiste peruutuksen syystä 2 viikon kuluessa peruutuksesta. 

Pakettitarjouksemme ovat voimassa uusille varauksille ja uudella varauksella tarkoitetaan varausta, joka tehdään pakettitarjouksen voimassaoloaikana. Pakettitarjouksissa sovelletaan lisäksi kunkin kampanjan ohessa julkaistuja sääntöjä ja ohjeita. Tarjouksia ei myönnetä jälkikäteen jo olemassa oleviin varauksiin tai avoimeksi jätettyihin varauksiin. Avoimeksi jätetyn varauksen sisällä oleva raha voidaan käyttää ainoastaan uuteen majoitukseen, ei pakettitarjouksiin, jotka sisältävät mm. hissilippuja.

USEIN KYSYTYT KYSYMYKSET

Kuinka toimia, jos majoitusvaraus on tehty Pyhän tai Rukan Ski-Inn huoneistoon tai hotelliin ja haluaa tehdä siihen muutoksia?  

Näinä poikkeuksellisina aikoina me Ski-Innillä olemme ottaneet käyttöön entistä joustavammat varaus- ja peruutusehdot. Tämä tarkoittaa käytännössä sitä, että mikäli sinulla ilmenee tarve muuttaa varauksen ajankohtaa, teemme sen mielellämme saatavuus huomioon ottaen. Huomioithan, että mikäli varauksen uusi ajankohta on arvokkaampi kuin alkuperäisen varauksen arvo, veloitamme erotuksen. Mikäli uusi ajankohta on edullisempi kuin alkuperäisen varauksen arvo emme palauta varauksen arvoa asiakkaalle. Voit myös siirtää varauksesi ns. avoimeksi, jolloin varauksella oleva raha on käytössä uuteen Ski-Inn varaukseen enintään vuoden päähän varauksen alkuperäisestä saapumispäivämäärästä.

Ski-Inn kohteiden toimiessa itsenäisesti, asiakkaiden ei tarvitse välttämättä olla kontaktissa toisten asiakkaiden sekä henkilökuntamme kanssa. Kaikki tarpeelliset kontaktit vastaanottojemme kanssa pyritään hoitamaan etänä puhelimitse tai sähköpostilla.

Ohjeita Ski-Inn majoitukseen saapuvalle: 

  • Ski-Inn RukaVillagen vastaanotto on avoinna päivittäin, tarkistathan aukioloajat täältä. Pyydämme kuitenkin teitä välttämään asiointia vastaanotossa. Voitte olla meihin yhteydessä puhelimitse numerossa 08 8600 290 tai sähköpostilla ski-inn@ruka.fi. Mikäli teillä ilmenee tarve asioida vastaanotossa toivomme että huomioitte riittävän etäisyyden vastaanottovirkailijoihin sekä muihin asiakkaisiin (suositus 2 metriä).
  • Vastaanotossamme on asiakaskäytössä käsidesiä, pyydämme että desinfioitte kätenne tullessa ja lähtiessä vastaanotosta.
  • Pyrimme suorittamaan veloitukset etukäteen, mikäli joudutte kuitenkin asioimaan vastaanotossa maksuasioissa toivomme että käytätte lähimaksu-ominaisuutta. Pyyhimme vastaanottotiskit sekä maksupäätteet säännöllisesti.
  • Henkilöturvallisuuden vuoksi vastaanotossamme on käytössä suojapleksi.
  • Yhteistyöravintolamme toimivat valtion ohjeistuksen mukaisesti, jossa painotetaan turvavälien merkitystä sekä asiakkaiden että henkilökunnan hyvää käsihygieniaa. Työtekijöiden terveydentilaa seurataan aktiivisesti. Tulethan ravintoloihin ainoastaan terveenä. 
  • Ethän matkusta, jos olet karanteenissa. 
  • Mikäli tunnet itsesi huonovointiseksi tai epäilet koronavirustartuntaa, pysy kotona.
  • Mikäli epäilet tartuntaa ja olet jo tunturissa, pysy huoneistossa ja ilmoita epäilystäsi välittömästi meille. 
  • Tehosta käsien saippuapesua.
  • Vältä tarpeetonta kanssakäymistä muiden tunturissa olijoiden kanssa.

Tehostettu siivous:

Meillä kaikkien majoituskohteiden loppusiivouksen sekä yleisten tilojen siivouksen suorittaa SOL Siivouspalvelun ammattilaiset.

Normaalin, korkean hygieniatason lisäksi jatkamme kaikissa Ski-Inn kohteissa tehostettua siivousta, noudattaen THL:n ja muiden viranomaisten antamia ohjeita. Tehostetussa siivouksessa kiinnitetään erityistä huomiota taso- ja kosketuspintojen pyyhintään ja desinfiointiin. Meillä on myös valmius reagoida nopeasti muuttuviin tilanteisiin erityissiivouksen osalta, mikäli tilanne sitä vaatii. Kaikissa palvelupisteissä on näkyvillä THL:n viimeisin ohjeistus hygienian noudattamisesta ja käytettävissä käsidesiä. Henkilökuntamme on ohjeistettu noudattamaan viranomaisten määräyksiä ja tiedotamme asiakkaitamme aina tarpeen vaatiessa. 

Epidemian aikana pyrimme välttämään huoltokäyntejä huoneistossa, kun asiakkaat ovat huoneiston sisällä. Mikäli huoltokäynti on akuutti, toivomme että poistutte huoneistosta huoltotoimenpiteen ajaksi.

Mikäli henkilökuntamme joutuu vierailemaan huoneistossa asukkaan ollessa paikalla, olemme ohjeistaneet heidät käyttämään kasvosuojaimia vierailun ajan.

Lue koronaviruksen vaikutuksista Rukan ja Pyhän matkailualueella: 

Sekä Rukalla ja Pyhällä yritykset toimivat poikkeustilanteen mukaisesti. Lisää tietoa ja ajantasaisen matkailuyritysten tilanteen saat alla olevista linkeistä.